IZONNET :: Forum :: Allmänt :: Blandat |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Ge Moneybanks sommartävling |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
GE Money Bank har en sommartävling där man kan vinna ett sparkonto laddat med 30 000 kr (40 000 kr om du redan är kund)! Klicka på länken http://calsms.com/453/450/3671/7963728/7968302 och gå med du också! Det är dessutom så att om du tipsar vänner om sommartävlingen och en av dem vinner, så vinner du också! Det vill säga: om du vinner, så vinner jag också! P.S. Skynda dig. Sommartävlingen pågår bara till den 25 augusti kl 14.00. Tips Electric.... |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Mjaa det kostar om man går till final. Jag deltog men ändå inte ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Du är ju bara för snål ![]() Det är gratis att delta i 1 finalomgång. Finalisten tillåts dock att delta i max 6 finalomgångar, där de sista 5 finalomgångarna kostar 5 kronor + ev trafikavgift per finalomgång. För att spela vidare efter gratisfinalomgången sms:ar man den unika kod som automatiskt kommer upp på sin finalsida, till numret som anges där. Varje gång den tävlande klickar på finalknappen (om man valt att delta i fler än gratisfinalomgången) kommer ett bekräftelse-sms tillbaka som informerar om att det kostar pengar att delta i finalen. Att klicka på finalknappen är alltså samma sak som att skicka ett sms! Trafikavgift: Trafikavgift är den taxa vissa operatörer tar då du sänder ett sms. Avgiftens storlek varierar från operatör till operatör. Vill du veta den exakta kostnaden, vänligen kontakta din operatör. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
JAG ÄR INTE 18 eller ÖVER!!! Så jag tog min mor istället ![]() |
||
Tillbaka till toppen |