Forum

IZONNET :: Forum :: Allmänt :: Blandat

<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Inte snällt alls
Gå till sidan       >>  
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
Författare Post
IZON
fre dec 21 2007, 20:17
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
Okey nu har någon jävlats ordentligt med mig

Fick nyss ett samtal från min fader att jag har fått en paketavi.
Jag ber honom öppna avin och säga vad som står eftersom att jag inte har något minne av att jag beställt någonting på den senaste tiden.
Vad som står på avin är;
belopp: 566 kr
Avsändare: Libris bokhandel

Wth wtf ffs is this som om jag skulle beställa något från en kristen fucking bokhandel? har aldrig vart in på deras hemsida www.libris.se förens idag...

SJälvklart har de stängt och paketet returneras redan den 2a januari så jag måste få tag på dem snarast annars får jag betala 200 spänn för retur.. Eller hur liksom

Vem fan har gjort detta?

Alternativ:
1 Berätta det nu och straffet blir lindrigt.
2 Berätta senare och straffet blir värre.
3 Berätta inte alls och jag blir rasande och du kommer önska att du aldrig gjort detta.. .. .. !!!!!!!!!!!!!

ELLER HUR IDIOT.. VEM ÄR SÅ FÖRBENAT DUM ATT DENNE GÖR PÅ DETTA VIS? GÅ OCH DÖ SÄGER JAG BARA... IDIOT FITTA....!!!!!!!
Tillbaka till toppen
Webbplats
Xabet
fre dec 21 2007, 20:30

Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00
Sååå, vägra betala. Du har inte beställt något, om de klagar så gå till konsumentverket!
Är det ett seriöst företag annars? Finns det nå historier om dem på en sökning på google?
Tillbaka till toppen
Webbplats
Xabet
fre dec 21 2007, 20:30

Registrerad medlem #8
Haha, vilken jävla sida
Jadu man undrar vem som har gjort detta
Tillbaka till toppen
Webbplats
IZON
fre dec 21 2007, 20:32
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Det lär inte vara vidare seriöst då man inte ens behöver logga in för att beställa något.
Hittar inge skit om dem när jag googlade lite snabbt.. Men jag orkade inte lägga ner nå oerhörd tid på att leta heller så eftersom att jag är så förbannat arg nu.. Förstöra mitt jullov mer än vad det redan är..
INTE ALLS SNÄLLT
Tillbaka till toppen
Webbplats
Dagge
fre dec 21 2007, 20:40
Registrerad medlem #67
Registrerad: sön sep 09 2007, 20:12
sjukt dumt... man gör bara inte så
Tillbaka till toppen
Xabet
fre dec 21 2007, 21:40

Registrerad medlem #8
Däremot lär man ha personummer. Men alltså, det är bara att ringa och fråga vem fan som har beställt. Säg att du ska polisanmäla dem för urkundsförfalskning. Ja, neka till allt. Du ska inte betala ett jävla skit. Ring polisen, ring konsumentverket. Jaa, jag skulle iaf inte betala ett jävla skit.
Om du inte varit så jäkla trött en natt och trott att du beställt harry potter
Tillbaka till toppen
Webbplats
IZON
fre dec 21 2007, 21:49
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
hhaha ne de beställde jag från [LÄNK] inte nå äckel libris..
Tillbaka till toppen
Webbplats
Xabet
lör dec 22 2007, 13:34

Registrerad medlem #8
Ehm.. adresserna var snuskigt lika varandra. Är du heeeeelt säker? Vad kostade harry potter boken din?
Tillbaka till toppen
Webbplats
IZON
lör dec 22 2007, 23:25
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Ja men det är snuskigt olika företag.
Typ 189 kommer inte ihåg exakt.. Men jag betalar aldrig mot postförskott.. Det har jag bara gjort en enda gång i mitt liv och det var när jag köpte en processor till min ena dator.. Enda anledningen till att jag gjorde det var för att priset blev så pass mycket billigare av någon dum anledning..
Tillbaka till toppen
Webbplats
daniel
fre dec 28 2007, 01:11

Registrerad medlem #64
Registrerad: lör aug 18 2007, 15:40
Säger då det,,, det är bara att meddela dem att du inte gjort en beställning, de tar tillbaka skiten. Sen kan de börja gagga om att du måste göra en polisanmälan som du skickar in en kopia på så river de räkningen. Bara ring/eller gå in på närmaste polisstation, det enda egentligen som händer med räkningen är att den hamnar i högen med ikke prioriterade jobb. Gör det inte jobbigare än vad det behöver vara,..,,,
Tillbaka till toppen
Gå till sidan       >>   

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
IZONNET Forum