Forum

IZONNET :: Forum :: Mobiltelefoni :: Köpråd & Tips

<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Hjälp med att hitta ett BT-headset.. .
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
Författare Post
IZON
tor dec 27 2007, 15:50
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
Nu har ni chansen att tjäna ihop lite extra poäng genom att hjälpa mig finna det jag söker.. .

Jag skall då införskaffa mig ett nytt Bluetooth-headset.. (har ett urgammalt HBH-660, som har börjat dampa ordentligt och tar slut på batteri på cirkus 1 timme)

Mina krav är följande (OBS kan komma att uppdateras så läs gärna här igen innan du postar):

• För att inte behöva dumförklara någon senare säger jag; ja det skall vara ett BLUETOOTH-headset.

• Det skall vara ett stereoheadset (A2DP funktion).

• Det skall gå att ansluta egna hörlurar (behöver ej finnas några original om det nu mot förmodan skulle finnas något stereoheadset som inte levereras med hörlurar).

• Skall vara anslutningsbart till både BT-kompatibel telefon och dator (Vet ej hur det är med A2DP funktionen om det medför att man kan ansluta alla headset med den funktionen till en dator med A2DP funktionalitet)

• Taltid minst 6 h

• Max pris 1300 kr

• OBS kan även vara headset utan medföljande A2DP kompatibel USB dongle

Funktioner som gärna får vara inkluderade (ej behövande) :
  • Radio

Det headset jag tittade på från början som jag ej längre vill ha då det ej går att ansluta egna hörlurar (eftersom jag alltid lyckas pajja original hörlurarna efter någon vecka) är denna från Nokia: Nokia HS-12W (Stereo, Display)

Nu när jag snabbt eftersökte ett headset med både utbytbara hörlurar och A2DP funktion med anslutningsmöjligthet till datorn (även inkluderad A2DP-bt mottagare i priset) är denna även denna från Nokia: Nokia BH-500 (Stereo) (inkl. AD-47W och AC-3E)

Som sagt jag behöver alltså tips på andra headset än detta ovanståden.. . Make Me Happy
Och bara för att klargöra det hela så är det ej en nödvändighet att headsetet är från Nokia då mitt nuvarande faktiskt är ett Sony-ericsson headset.

Tillsist, om du/ni rekommenderar ett headset som jag tillslut köper får ni 7000 P.
Rekommendationer som jag gillar eller som kunde ha blivit ett köp belönas med 2500 P
Idioti belönas med en varning som alltid (förutom att nu får du den på riktigt)

[ Redigerat tor dec 27 2007, 15:57 ]
Tillbaka till toppen
Webbplats
Xabet
tor dec 27 2007, 17:03

Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00
Jag tycker inte att du ska köpa ett headset
Det säger jag bara för att...

[ Redigerat ons jan 02 2008, 00:36 ]
Tillbaka till toppen
Webbplats
zowix
tor dec 27 2007, 17:59

Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57
[DUBBEL IDIOTI BELÖNAS MED VARNING //IZON]

[ Redigerat tor dec 27 2007, 18:09 ]
Tillbaka till toppen

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
IZONNET Forum