IZONNET :: Forum :: IZONNET :: IZONNET |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
IZONNET goes compensation |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Efter ett bra tags wineande hos både 1st line- och 2nd line tekninkerna hos one.com så fick jag tillslut detta mail från dem: Hejsan! Teknikerna arbetar fortfarande på att lösa problemet. Eftersom det varit större problem än man behöver acceptera så kommer vi att ge dig kompensation för detta. Vi kommer att bestämma kompensation när allting fungerar som det ska igen och vi vet hur stora problem det varit. Det som är spännande att se är vad denna kompensation kommer innefatta.. Sannolikheten att jag säger upp mig innan abb tiden är över är mycket stor.. Sannolikeheten att jag säger upp mig lagom tills abb perioden är över är 100%ig. Så nu behöver jag lite tips på bra webhostar [Klicka här]. I denna tråd skall endast diskussion angående den troliga kompensationen föras. [ Redigerat tor jan 31 2008, 16:30 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Så intressant..... Undrar vad det kan vara för skit? ![]() Säkert en dildo xD |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #64
Registrerad: lör aug 18 2007, 15:40inlägg: 352 |
Tyvärr så är detta ett standar svar, komp är redan satt men allt för att låta kunden tro sig göra en deal ![]() ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Nästa faktura.. De går jag fan inte med på.. Jag skall inte ha någon "nästa" faktura från dem ![]() Jag skall kräva min rätt ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Aaah men en dildo skulle väl inte sitta fel ![]() Som du snackar om sådana saker ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||