IZONNET :: Forum :: Data, IT & Internet :: Dator och IT-support |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Bygga dator |
Gå till sidan << >> | |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
zowix skrev ... 2000 kr är ett bra pris på bra grejor.... Men ge mig ett förslag på grafikkort då än att bara gnälla ![]() Han ger ju dig förslag, fast på sitt eget sätt. ![]() Edit: Omg, citatfunktionen verkar funka dåligt ![]() [ Redigerat tor apr 10 2008, 16:27 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Jag vill ha ett förslag på mitt sätt så man fattar nått ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #64
Registrerad: lör aug 18 2007, 15:40inlägg: 352 |
Undrar om jag ska verkligen ge mig in i denna "babbel" ? Det är svårt detta då datamarknaden rör sig så förbenat snabbt. Jag klarar mig ganska länge tack för att jag har en snäll sambo som är jätteduktigt på att bygga hållbara datorer, och uppgrader vänliga. Det nästa som jag måste inhandla är nyare graffekort när det är dax för hårdare spel :p Så det finns egentligen inte ett bra svar på din fråga. Utan får knåpa ihop lite så kan ni total såga eller nått ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
daniel skrev ... Undrar om jag ska verkligen ge mig in i denna "babbel" ? Det är svårt detta då datamarknaden rör sig så förbenat snabbt. Jag klarar mig ganska länge tack för att jag har en snäll sambo som är jätteduktigt på att bygga hållbara datorer, och uppgrader vänliga. Det nästa som jag måste inhandla är nyare graffekort när det är dax för hårdare spel :p Så det finns egentligen inte ett bra svar på din fråga. Utan får knåpa ihop lite så kan ni total såga eller nått ![]() Äntligen så kom han och segrade ![]() Nu är allting mycket klarare...... I have made my choice and i choose Daniel ^^ |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
IZON skrev ... ... Nej men skämt å sido tänk först ut vad du vill ha datorn till? varför skall du ha en ny dator? osv.. Men först fråga dina föräldrar om vad de tycker om detta innan du ens försöker drömma om att titta på HD porr med en värdelös skärm .. Skaffa en ny dator skärm och låtsas att du har en fin ny snabb dator istället ![]() [OBS fanns fler frågor i mitt inlägg] Ja frågorna kvarstår fortfarande om du önskar hjälp angående detta.. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
Läs startinlägget en gång till så besvaras några frågor iaf.... | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
zowix skrev ... Vi får se om detta genom slås, man har jue föräldrar som är duktiga att stoppa sånt här ^^ Menar du det? isf får du tänka om på ditt svar för det besvarar inte frågan.. och inte heller din uppgift.. Dvs prata med dina föräldrar först eftersom det är de som bestämmer.. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
Kan du inte adoptera mig? ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Tror du jag skulle låta dig köpa ett skit då? Du skulle möjligtvis få en halvsjabbig linux burk utan sudo rättigheter ens ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
Mjöök tror det inte blir något mer med detta nu. Om jag väl köper nytt så köper jag väl hela rasket. Men jag tror jag ska köpa ett nytt graffe kort till den.... Det svåra är att hitta ett bra som har lämpligt pris. AGP x4 |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Gå till sidan << >> | |