IZONNET :: Forum :: IZONNET :: Tävlingar |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
[röstning][AVSLUTAD INGEN VINNARE] [Tävling] Katt namnsomröstning. Tävling avslutas 08/16 |
Gå till sidan >> | |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Denna tråd är nu stängd |
Författare | Post | ||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Om du är en av de personer som är mer uppmärksam än andra vet du redan om att en katt är på väg att tillför skaffas till hushållet. Vi har suttit och klurat på namn några dagar och har ett par stycken som vi fastnade för. Nu är det upp till er att rösta på de namn ni tycker skulle passa. Man får rösta på flera namn men dock bara en gång. Även fast man får rösta på flera namn så måste man ändå välja ett som man tror kommer bli det slutgiltiga. De som röstat på det slutgiltiga namnvalet går vidare från denna deltävling till en kommande tävling. Ni får självklart komma med egna alternativ och då måste detta även postas här. Insända namn: Holger [strike]Simba[/strike] KF (Katt Fan) Rasmus [ Redigerat fre aug 21 2009, 20:26 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Glöm inte att posta era val här för att ha chans att komma vidare till tävlingens final | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Neo det är ju givet. ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #64
Registrerad: lör aug 18 2007, 15:40inlägg: 352 |
När det gäller kattnamn så bör man välja ett namn som innehåller ngn hög ton, då katter inte hör bastoner :p Bra att känna till. | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
Hahaha, Holger.. ROFL ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
Simba är min röst eller nått ![]() [ Redigerat fre jul 31 2009, 22:13 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Jag & Angie får ju såklart inte vara med i tävlingen eftersom vi är lite opartiska då det är vi som avgör ändå i slutändan av de namn som fått flest röster. Men det skadar ju aldrig för mig att säga vilka mina favoriter är. TINY, IZON & N'AIX |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
daniel skrev ... Simba är min röst eller nått ![]() No Simba. Det har redan funnits en sådan katt i Angies liv som tyvärr har fått sluta vandra omkring på planten. Men Holger var helt klart nice ![]() [ Redigerat fre jul 31 2009, 22:15 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
Umm, flera sådana dära vi bör känna till? Annars så slutar det att man bara öser fram namn ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Finns nån till men jag känner ej till namnet på den ![]() ah den hette tydligen Sara.. happ fanns fler.. Elvis, Sotis, coccos, selma, skrållan.. .. . .. . [ Redigerat fre jul 31 2009, 22:27 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Gå till sidan >> | |