IZONNET :: Forum :: Allmänt :: Blandat |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Hårtrimmer + bodygroomer. |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Finns det någon stark, precisionssäker, gärna självsmörjande hårtrimmer med många funktioner helst med precisionsklippning till resterande kroppspartier utöver huvudet. Tänker då mest på ansiktet så ingen får för sig nått annat.. ![]() Jag vill alltså hitta en hårklippare som har bodygroom funktioner gärna batteridriven med möjlighet att använda sladd också utifall att man glömt att ladda. Den skall ju så klart vara prisvärd också. Med tanke på att man tjänar en massa pengar på att inte gå till frisören så ligger pris intervallet någonstans mellan 500-1500 kr. Visst om du hittar nått nice som kostar 2000 kr så bring it up. [ Redigerat sön sep 13 2009, 16:48 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Angie |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #99
Registrerad: mån nov 24 2008, 17:57inlägg: 60 |
resten av kroppen? O_o vart ska du ansa hår någonstanns lixom ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #64
Registrerad: lör aug 18 2007, 15:40inlägg: 352 |
Jag är intresserad av detta, du kan köra en sån där bodyshaver med hyvel. Testat en sån, den suger då jag är lite för hårig på vissa ställen ^^ | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Varför skall jag köra med en sån där bodyshaver med hyvel om den sög? ![]() Verkar inte bra att säga att jag skall använda det då ![]() Tänk om jag är extra hårig då ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
Om du läser Angie's inlägg,,, så undrar hon vart mer du skulle kunna raka dig :p Det avslöjar en hel del, eller? ^^ No more comments i say ^^ |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Om du läser mitt inlägg så står det redan där; "Tänker då mest på ansiktet så ingen får för sig nått annat" |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
daniel |
|
||
Näää, läsa är överskattat :p Sen så ser jag du editerat ditt inlägg. Samt så det Angie skrev: "resten av kroppen?" det ger lite ledtrådar :p Men sak samma, vi skippar det! Hittat nått dådå?! |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
redigerade posten för att lägga in bilden. Nopp har ej hittat nått.. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
daniel skrev ... Jag är intresserad av detta, du kan köra en sån där bodyshaver med hyvel. Testat en sån, den suger då jag är lite för hårig på vissa ställen ^^ Vilken bodyshaver var det du testade? |
||
Tillbaka till toppen |
|
||