IZONNET :: Forum :: Allmänt :: Blandat |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Tips på enkla luncher. |
Gå till sidan >> | |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
Ge era tips enkla och goda luncher här! Så slipper man gå runt och vara hungrig liksom ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Mat är inte riktigt min grej men jag älskar mat så det är nog dags att jag börjar styra upp det hela.. Favorit mat? tacos ![]() Och ja tacos är både lätt att göra och är ju skit gott.. Men tyvärr är det inte alltid så att allt finns hemma så då blir det lätt enkel pasta med köttbullar.. Och så vill ja inte ha det.. Ja vill också ha tips på enkla maträtter etc.. Fast helst vill jag ha både enkla och komplexa maträtter.. Dvs inte båda samtidigt utan en lista med enkla och förhoppningsvis snabba, och en med komplexa maträtter för lite mer festliga endamål eller kanske bara den dag du har mer tid över.. ![]() Please help us ![]() Any one? someone? you? [ Redigerat ons dec 20 2006, 21:24 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Sirius |
|
||
Walkabout![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #7
Registrerad: mån jul 10 2006, 17:56inlägg: 133 |
Ett enkelt tips är omelett det är lätt att göra sen kan du ju steka korv och potatis tillsätt lite vitlökssalt eller lite purjolök blir kanon gott | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Det har jag aldrig tänkt på när jag har vart hungrig och de inte funnits nå mat.. istället har ja rört ihop ett rått ägg med socker; voila! Äggtoddy... TOL på mig ![]() Tack för ett bra tips Artourius |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Sirius |
|
||
Walkabout![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #7
Registrerad: mån jul 10 2006, 17:56inlägg: 133 |
en till rätt enkel lunch är ju förstås ravioli, kostar nästan inget och är oerhört lätt att tillaga klart på bara nån minut | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
Sirius skrev ... en till rätt enkel lunch är ju förstås ravioli, kostar nästan inget och är oerhört lätt att tillaga klart på bara nån minut Det var nog det bästa förslaget hittills! Förutom allt det du skrev så är det ju gott.. kanske en liten mjukmacka till det och så mjölk sen är det kirrat! |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Du lever ännu va? ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
nä köttfärsås och makaroner går alltid snabbt.. eller ja det beror på hur snabbt.. men den absolut bästa lösningen är att laga satans mycket typ köttfärsås och sedan frysa ner och sen är det bara att dra igång snabbmakaroner och tina lite köttfärsås ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Det är rediga tag från en redig karl ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Ja hur skall man annars bli stor å stark så att man kan slå ner zowix ![]() ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Gå till sidan >> | |