Forum

IZONNET :: Forum :: Media :: Spel

<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Sega GT 2002 (X-box)
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
Författare Post
Xabet
sön feb 11 2007, 15:44

Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00
X-BOX

Är det någon annan som har spelat det spelet?
Jag älskar det!! Och då hatar jag i allmänhet bilspel. Men det här är verkligen skitskoj.

Man kan göra många olika sorters race, så som 70-80-90 tals race med enbart bilar från samma år, dragrace, och tävlingar avsedda för riktiga monstermaskiner osv.
När man kommer bland de 3 bästa i ett race får man pengar och ibland lite olika bilar.
Bilarna man vinner, eller köper för vinstpengarna, kan man trimma och modifiera lite på. Dock ingen styling

Och det finns maaassor av olika bilar.

Så med den här tråden tänkte jag att ni kunde få tips om spelet och så kan vi diskutera om det här också!

[ Redigerat mån feb 12 2007, 10:18 ]
Tillbaka till toppen
Webbplats
Xabet
sön feb 11 2007, 15:49

Registrerad medlem #8
Jag kan börja lite!

Värsta bilen jag har är en Charge som jag trimmat upp till 767 hk.. och då finns det fortfarande lite mer trim att köpa. Men dessa trimdelar måste jag vinna fram.

Sen använder jag en Peugeot 205 T16 som jag trimmat till 319 hk och viktlättat ett antal hundra kilo. Den går bra som fan.

Och så en Mercedes 300 (nånting). Den har inte så mycket hästkrafter men är underbar att köra.

Jag gjorde bort mig nyss och trimmade en 70-tals Skyline GT-R. Den hoppar runt som en död fisk och accelerar som en snigel
Så den ska jag nog sälja snart.

För att inte glömma så har jag tagit A-licens på "Official Race" som det heter. Man börjar på C och går baklänges.
Tillbaka till toppen
Webbplats
Xabet
sön feb 11 2007, 15:49

Registrerad medlem #8
Jag har hört att det har kommit en uppföljare som heter "Forza Motorsport". Där kan man tydligen styla bilarna. Någon som hört nåt om det?
Tillbaka till toppen
Webbplats
IZON
mån feb 12 2007, 09:48
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
Vadå Xbox? sen när har du xbox? Jag som tänkte börja spela det spelet
Tillbaka till toppen
Webbplats
Xabet
mån feb 12 2007, 09:59

Registrerad medlem #8
Fan va nice! Det är verkligen ett skitkul spel. Ska nog spela snart igen

Har precis köpt en Ford GT Concept.. den går väl "hyfsat"... 400 meter på 9,4 sekunder cirka...

För övrigt så har jag lånat ett xbox från en kamrat som ligger i lumpen för tillfället.
Tillbaka till toppen
Webbplats

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
IZONNET Forum