IZONNET :: Forum :: Motor :: Bil |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Mitsubishi Colt (89-91?) |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
Jag undrar lite över dessa bilar. Skulle bra gärna vilja ha en ![]() Helst en GTI.. men det går väl bra med någon annan modell iofs. Varför vill jag ha en sådan? Jo, de är helt enkelt skitcoola små bilar ![]() Mitsubishis snyggaste, i de mindre storleksklasserna, bil! Faktum är att den kommer på min tredje plats inom favoritbilar av Mitsubishi. Sen finns det stora möjligheter att få dem ännu snyggare med styling! Titta bara på dessa skönheter: [LÄNK] [LÄNK] Mycket utrustning, jag tror faktiskt att det är lika mycket utrustning som i min Galant från 89. Och då har den mycket grejer. Sen takluckan!!! Dubbla takluckor helt i glas! Det är så underbart. Så jag köper kanske en Colt till sommaren innan de "tar slut" ![]() Har ni information, fakta eller synpunkter så tveka absolut inte att skriva i tråden!! |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
Är det verkligen ingen som vet något? Alls? | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
jag vet bara att jag vill ha en.. men det blir problems när allt bara skiter sig ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
Jag har nu kommit fram till att jag inte köper en colt även om det är väldigt lockande.. har helt enkelt inte råd med en till bil plus att jag vill ha en större bil. Nåja, men det hade varit roligt att testköra en iaf. | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Jo jag skulle vilja ha en colt eller liknande mindre bil. Men jag skulle ju fortfarande vilja ha en större bil. Men man kan ju inte springa runt med 2-3 bilar liksom.. Testköra kan du väl åka å göra på en bilfirma? |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
Det är inte så många firmor som har gamla colt gti verkar det som ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Ne det är iofs sant finns bara nya modellen.. inte lika kul att köra kanske.. Men men, man kan inte få allt här i livet som sagt. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
zowix |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57inlägg: 785 |
Nej tack jag vill inte ha en | ||
Tillbaka till toppen |
|