IZONNET :: Forum :: Motor :: Bil |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Mitsubishi Galant Hatchback GLSi (92) |
Gå till sidan << >> | |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Haha.. okey det låter som att jag inte kommer orka så jag säger bara motoroljisch tack.. handla detta på biltema också? Du får skicka bild, om vi får skiten att funka blir det till att styla sen.. ![]() Jag ska ha nya leds överallt ![]() ![]() ![]() Sen när man får mer pengar så blir det kanske till att skaffa kjolpaket å annat tjosan ![]() Konvertera till turbo? ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
Nu ska vi ta och tänka realistiskt ![]() Kjolpaket finns det typ inga till gammel-galanterna ![]() Ska vara om man är händig och meckar ihop ett själv. Leds däremot kan bli snyggt! Turbokonvertera din motor tror jag INTE att du ska försöka dig ![]() Skaffa en bil med originalturbo sen istället. Men tona rutorna kan du väl göra? Rätt enkelt, jag vet iaf hur man gör, och lite snyggt blir det väl. Eller så får jag din bil så gör vi min jättefin och bra istället ![]() Det lät ju jättebra i mina öron. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Haha eller så fixar vi bådas bilar istället.. ![]() Jo jag överdrev väl lite grann där ![]() ingen turbokonvertering och probably inga kjolar heller.. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
Nä, de är så fina original ändå. Väntar bara på att du ska få allt fixat å köra fort ner hit. Fort som i tidsmässigt, alltså "så fort det bara går" och inte pedalen i botten ![]() ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Ja vill nog behålla mitt körkort ![]() längtar tilss vi gör vår fotosession ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
Haha, vilken jävla bil du har ![]() Det vet vi ju nu. Känns som att man lär lägga ner en hel del på den ![]() Eller lägga ner hela projektet och sälja/ge/skänka den till mig ![]() Du vet, erbjudandet står kvar ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Vadå så jävla rutten är den inte.. ![]() Den går fan frammåt ![]() Nästan enda felet nu är ju bakre ljuddämparen ![]() + lite små elfel, typ dåligt jordade saker å shit.. Motorn, kopplingen och växellådan håller nog ett tag till ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
Jag börjar fan tro att hela min bil är dåligt jordad ![]() Och när jag stänger genom att ta i plasthandtaget på utsidan får jag en stöt av nyckel när jag låser istället ![]() Lite sämst! Nåja, jaså du.. den rycker inte lika mycket nu? Och du, ditt kylarvatten har dödat gräsmattan här utanför ![]() Jag måste så lite nytt gräs för att fixa till karman. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Haha.. min är dåligt jordad men man får fan inte lika mycket stötar från min som på din.. Din e ju rent av livsfarlig ![]() Det är helt olika.. ibland rycker de inget alls funkar hur bra som helst, å ibland rycker den lite.. Ibland när den är kall ibland när den e varm.. Den är helt enkelt helt cp ![]() Haha mitt kylarvatten äger.. ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Haha vilken underbart underhållande tråd.. jag skäms nästan över min okunnighet.. Men jaja alla är noob någon gång ![]() Men nu vet man ju lite bättre trots allt.. ![]() Nu är det bara rallysinnet som måste väck ![]() |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Gå till sidan << >> | |