IZONNET :: Forum :: Allmänt :: Humor |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Växthushumor |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Jag tänkte börja lägga upp lite roliga bilder som jag tagit lite nu och då. man ser ju en hel del knasigheter när man är ute och jobbar varje dag.. ![]() Här kommer första smakprovet. Klicka på högersida om bilden för att kunna läsa tydligare vad det står om ni är lite halvblinda av er ![]() [ Redigerat ons dec 19 2007, 23:24 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
Hmm, ja. Jag förstår inte riktigt vad som skulle vara farligt om isarna smälter. Det försvinner lite mark, å andra sidan så kanske obördiga ställen får så mycket vatten att det bildas nytt land. Jag har sett en bild på en skogspromenad i rullsand om hur det går till när en ö eller land skapas från att vara täckt av bara vatten ![]() Sen är ju frågan vad som kommer att hända egentligen. Jorden blir varmare tror en del, jorden blir kallare tror en annan del. Jag vet inte alls jag. Lite obehagligt är det såklart, men tänk.. om 100 år kanske det står i historieböckerna: "I början av 2000-talet fanns en hysteri om global uppvärmning och att människan skulle dö ut. Något som sedemera aldrig blev av eftersom att det visade sig vara en period då det blev lite varmare på jorden precis som att det blir kallare andra perioder." |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
hahaha ![]() ![]() Jag tror att det kommer bli som i the day after tomorrow fast inte så extremt utan att et kommer hålla på så där fram och tillbaka varje år och att det bara blir värre å värre för varje år.. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Eller så slutar allt som Wall-E ^^ | ||
Tillbaka till toppen |
|