IZONNET :: Forum :: Motor :: Köpråd & Tips inom Motor kategorin |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Skal till larmdosa S40/V40 3 knappar |
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
|
Författare | Post | ||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Jag är bra sugen på att köpa ett nytt skall till en av mina larmdosor till bilen. Då båda är sönder eftersom den förra ägaren inte verkar ha förstått hur man öppnade dem och bytte batterier utan att förstöra dem totalt. Men priset avskräcker mig 150 kronor plus frakt på 99 kronor ![]() Jag hittar inget billigare än 149 kr styck men alltid samma frakt. Inte ens med hjälp av rabattkod till sidan skruvat.se på hela 10% dvs 15 kr hjälper till att få mig villig att köpa denna just nu. Någon som kanske är bättre än mig på att hitta bättre pris? ![]() Produkt jag eftersöker är detta skal [ Redigerat ons jul 29 2009, 12:58 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
Skruvat.se verkar vara det billigaste stället. På bilskroten skulle de ha 337kr plus 75kr i frakt ![]() Har du hört med volvo? Ibland kan man komma undan med lite fikabröd för småtjafs. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
IZON |
|
||
Högsta hönset![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52inlägg: 1662 |
Du vill inte veta vad Volvo sa men jag säger väl det iaf. De tillhandahåller inte sånt. Jag skulle bli tvungen att köpa en helt ny uppsättning av nycklar. typ 2000 kronor för 2 helt nya nycklar med omprogrammering. Knappt okey. inget fikabröd för dom. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Xabet |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #8
Registrerad: lör jul 22 2006, 12:00inlägg: 808 |
Haha. Jo de ska ha fikabrödet kastat i ansiktet ![]() |
||
Tillbaka till toppen |