Forum

IZONNET :: Forum :: Allmänt :: Blandat
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Hemglass Kundtjänst
Moderatorer: IZON, Site_Bot, Sirius, Xabet, daniel, zowix, Angie
Författare Post
IZON
ons jun 22 2011, 11:56
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
inlägg: 1662
Jag ringde hemglass KTJ för att höra hur det är med lösenord för inloggning till deras kundklubb.

Säger kort och gott att jag aldrig fått något lösenord för att logga in och det finns inget sätt att få ett skickat till sig samt att det inte händer något när man bara skriver in kortnumret.


KTJ#1 säger först; kortnummer? Du skall skriva in din mail adress?
Jag: Man kan ju välja mellan mailadress eller kortnummer men det spelar ingen roll för jag har inget lösenord och det händer ändå inget om jag skriver endast min mail adress.
KTJ#1: Jaha det visste jag inte. Men lösenord nått sånt har vi inte? Man behöver bara skriva kortnummer.
Jag: Men det är ju två fält för inmatning.
KTJ#1: Jag vet inte jag kan göra en felanmälan här på det.

BLa bla bla osv.

Jag ringer upp igen och drar samma visa igen.

KTJ#2: Du har ingen mailadress registrerad.
Jag uppger min adress
KTJ#2: Jag skickar ett lösenord till dig via mail, det kan dröja några minuter.



Bra koll säger jag.
Tillbaka till toppen
Webbplats
IZON
ons jun 22 2011, 12:20
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
inlägg: 1662
Jag kan väl påstå att jag fortfarande inte fått någon mail.
Kan det vara så att KTJ#2 hade fel? och försöker KTJ#2 göra något som inte går att göra?
Tillbaka till toppen
Webbplats
zowix
ons jun 22 2011, 12:22

Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57
inlägg: 785
Det måste nog vara så, det ska ju bara låta bra nu förtiden så.
Tillbaka till toppen
IZON
ons jun 22 2011, 13:14
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
inlägg: 1662
Är det inte bättre att låta osäker än att ljuga? Typ fråga om någon annan vet lite snabbt bara.
Tillbaka till toppen
Webbplats
zowix
ons jun 22 2011, 13:34

Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57
inlägg: 785
Nej, tydligen inte enligt den där.
Tillbaka till toppen
IZON
ons jun 22 2011, 14:27
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
inlägg: 1662
Om jag inte är nöjd med svar från en KTJ brukar jag oftast ringa igen och allt som oftast så brukar man konstigt nog få helt olika svar varje gång.
Tillbaka till toppen
Webbplats
IZON
fre jun 24 2011, 11:19
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
inlägg: 1662
Jag har fortfarande inte fått något mail.
Ringer därför nu igen.

Just nu sitter hon och kollar och tydligen skall det ha varit ett mail skickat.

Vi dubbelkollade mailadressen igen och se på fan det var ju fel.

I som i Ivar och inte I som i Yngve
Tillbaka till toppen
Webbplats
zowix
tor jun 30 2011, 15:39

Registrerad medlem #58
Registrerad: ons jun 20 2007, 18:57
inlägg: 785
Eeh va? I som i Yngve? Fattar inte, skrev någon Y istället för I? Eller vadå?
Tillbaka till toppen
IZON
tor jun 30 2011, 21:35
Högsta hönset

Registrerad medlem #1
Registrerad: lör jun 10 2006, 17:52
inlägg: 1662
Precis.
Tillbaka till toppen
Webbplats
 

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
IZONNET Forum