Jag blev nyligen Guldmedlem på Webhallen och tyvärr märkte jag knappt någon skillnad när det gäller erbjudandena. Enda skillnaden inom erbjudande fronten var någon 10a här å där i prisskillnad på de allra billigaste sakerna.
Det enda positiva var väl högre fraktrabatt på 20 kr istället för 10 kr rabatt. Så jag får betala 9 kr i frakt allt som oftast. Förutom det fick man även "Speedpacking" Vilket skall innebära; "Prioriterad packning, vi packar din order först."
Låter som humbugg, jag har aldrig varit med om att det gått sakta vid i vägskick.. Svårt att se att de skulle gå snabbare, fast å andra sidan brukar jag allt som oftast åka och hämta mina beställningar.
Först en kort genomgång över förmåner:
Lvl 1 - Bronze Bronze-medlem - Rabatter på utvalda produkter. Högre Level ger bättre rabatter! VIP-Kund - Förtur till utvalda erbjudanden och inbjudningar till butiksevent.
Lvl 2 - Silver Silver-medlem - Rabatter på utvalda produkter. Högre Level ger bättre rabatter! VIP-Kund - Förtur till utvalda erbjudanden och inbjudningar till butiksevent. Fraktrabatt - 10 kr rabatt på alla fraktklasser. Högre Level ger bättre fraktrabatt! Webhallen Insider - Vi mailar ut utvalda nyheter och erbjudanden.
Lvl 3 - Gold Gold-medlem - Rabatter på utvalda produkter. Högre Level ger bättre rabatter! VIP-Kund - Förtur till utvalda erbjudanden och inbjudningar till butiksevent. Fraktrabatt - 20 kr rabatt på alla fraktklasser. Högre Level ger bättre fraktrabatt! Webhallen Insider - Vi mailar ut utvalda nyheter och erbjudanden. Speedpacking - Prioriterad packning, vi packar din order först.
Lvl 4 - White White-medlem - Rabatter på utvalda produkter. Högre Level ger bättre rabatter! VIP-Kund - Förtur till utvalda erbjudanden och inbjudningar till butiksevent. Fraktrabatt - 30 kr rabatt på alla fraktklasser. Högre Level ger bättre fraktrabatt! Webhallen Insider - Vi mailar ut utvalda nyheter och erbjudanden. Speedpacking - Prioriterad packning, vi packar din order först. VIP-Kö - Hämtar du din order kan du gå direkt till kassa 1-3 utan kölapp
Lvl 5 - Black Black-medlem - Rabatter på utvalda produkter. Högre Level ger bättre rabatter! VIP-Kund - Förtur till utvalda erbjudanden och inbjudningar till butiksevent. Fraktrabatt - XXX? kr rabatt på alla fraktklasser. Högre Level ger bättre fraktrabatt! ????? Webhallen Insider - Vi mailar ut utvalda nyheter och erbjudanden. Speedpacking - Prioriterad packning, vi packar din order först. VIP-Kö - Hämtar du din order kan du gå direkt till kassa 1-3 utan kölapp
Behöver hjälp med att fylla i ovanstående text markerad med XXX? om det finns någon som vet exakt.
Hur går det med den här undersökningen? Hittat nå fler? Och har du skickat en förfrågan om detta till webhallen själv? De kanske kan vara ärliga och svara på de svar du söker till och med.